onsdag 30. september 2009

30 sept

Nå sitter jeg i senga mi og ser at Siri vasker sin del av rommet. Jeg er ferdig vaska og ganske fornøyd. Og nervøs. Jeg måtte møte disiplinærrådet fordi jeg har bryti en av alkoholregelene her på skolen, sammen med 70 av 170 andre=P Skummelt, men jeg hadde heldigvis Ørjan der som moralsk støtte=D

Jeg skjønner at de må ha noen regler når 170 stk bor sammen men det å ikke kunne ha alkohol på rommet engang er litt strengt, men nå får jeg bare følge reglene noe som jeg egentlig har gjort siden jeg brøt den=P

Jeg sitter her med litt dårlig samvittighet siden jeg ennå ikke har øvd ennå i dag, men får ta en time før kveldsmaten så jeg føler meg litt bedre=)

I går tok vi en spontan kjøretur rundt om i området noe som var kjempekoselig og funfunfun!

Nå er det heller ikke lenge til høstferie, noe som jeg både gleder meg til og gruer meg litt til. Det skal bli kjempedeilig å se igjen vennene mine som er igjen i oslo, men det kommer til å bli så trist å ikke være på Toneheim og ikke se og snakke med vennene mine her hver dag. Men må nok bare overleve, dessuten skal klarinetten min bli fikset og da blir alt bedre=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar