mandag 5. oktober 2009

Hjemme--- men ikke hjemme alikevel

Nå har jeg altså høstferie, og jeg savner skolen og folket der mye mer enn jeg hadde trudd. Merkelig at mennesker jeg ikke hadde møtt for 6 uker siden skal bety så mye for meg nå. Jeg er vant til å ha dem rundt meg hver dag, og det var veldig lett å bli avhengig. Men jeg har heldigvis gratise meldinger så i dag har det blitt sendt en del meldinger.

Men jaja, kan fortelle litt om hva som har skjedd siden jeg kom "hjem". Jeg var hjemme halv 12 og loka til jeg hang med Rikke på kvelden og var innom Janitsjaren. På fredag hadde jeg og Rikke vors på rommet mitt før vi dro ut. Var kjempekoselig på martins. Møtte mange gamle kjente, og noen nye som jeg faktisk klikka ganske bra med.

Lørdag kom Stine som er i garden å henta meg, og vi hang vi i Lillestrøm og Strømmen. Kvelden ble ganske ensomt særlig siden jeg hele tiden ble minnet på at alle de andre er i Trondheim.

Søndagen gjorde jeg ingenring utenom å spise kake hos Stine=P

I dag var jeg relativt tidlig ute, dvs kl12 og fikk levert pcen min, igjen! De hadde faktisk funnet den andre pcen min uten at det er mitt problem=P Deretter var jeg innom gamlejobben og henta ting mine før jeg stakk en tur til Lillestrøm før jeg fant veien hjem=D

I kveld var jeg på spilling og det var kjempekoselig å se folk igjen go spille med korpset igjen=P Det kan til og med hende at jeg blir med til Kongsberg, herlig gøy=)

1 kommentar: