torsdag 4. februar 2010

Vinter

Jeg vet at jeg ikke har skrevet på lenge, men nå har jeg blitt inspirert av den mest fantastiske, varme, søte og herlige bloggen noensinne og nå skal jeg blogge=)

Det har blitt vinter på Toneheim, og PG er kaldt og jeg har blitt syk.Jeg er lei av alt om heter snø, kulde, vintersko, så derfor kledde jeg meg i skjørt og de eneste sommerskoa jeg har (Tull jeg har et part til her) her, siden de andre måtte bli igjen hjemme da de ikke fikk plass iu kofferten.

Men som sagt trossa jeg minusgrader, snø og forkjølese for å bruke sko som gir meg gnagsår. SÅ lei av vinteren er jeg. Før var vinter til og med litt fin, ikke nå lengre.

Sånn så det ut:















Vinter på Prestegården.






















I dag har jeg også bestilt meg Madsen Sonata og øredobber og et kjede! Dette blir bra=)
Dessuten skal jeg pynte en boks, men jeg vet ikke hvordan ennå=P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar